Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir çeşit elmadır."

Çeviri:It is a kind of apple.

3 yıl önce

8 Yorum


salih321

Niçin of kullandık

3 yıl önce

mikaildaglar

Bu cümlede neden of kullanmak zorundayız?

3 yıl önce

Dilara924399

Bu kalıptır. Hatta bazı yerlerde -sokak dili vs.- "Kinda" şeklinde de görebilirsiniz.

3 yıl önce

auracleanmax

Nicin of kullandik

3 yıl önce

receptoklu

it is a kind of apples .. diyemez miyiz ? ..

3 yıl önce

Dilara924399

"A" kullanılmış

3 yıl önce

PowerOfLanguage

It is some kind of an apple olmazmı

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bu elmanın bir çeşididir. Olarak yazılır sanırım. Of nın nin anlamına gelir birisi of niye kullanılmış diye sormuştu da.

1 yıl önce