"O bir çeşit elmadır."

Çeviri:It is a kind of apple.

4 yıl önce

12 Yorum


salih321

Niçin of kullandık

4 yıl önce

mikaildaglar

Bu cümlede neden of kullanmak zorundayız?

3 yıl önce

Dilara924399

Bu kalıptır. Hatta bazı yerlerde -sokak dili vs.- "Kinda" şeklinde de görebilirsiniz.

3 yıl önce

auracleanmax

Nicin of kullandik

3 yıl önce

receptoklu
receptoklu

it is a kind of apples .. diyemez miyiz ? ..

3 yıl önce

Dilara924399

"A" kullanılmış

3 yıl önce

PowerOfLanguage

It is some kind of an apple olmazmı

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bu elmanın bir çeşididir. Olarak yazılır sanırım. Of nın nin anlamına gelir birisi of niye kullanılmış diye sormuştu da.

1 yıl önce

mertmesin

İt is a kind of apple dedim yanlis dedi !??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngiliz alfabesinde büyük İ ve küçük ı yok

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.