"Makas nerede?"

Çeviri:Where are the scissors?

3 yıl önce

16 Yorum


Busra19946

Makasın iki tane ucu var gibi bişey ya ondan onu çoğul sayıcaz heralde

3 yıl önce

Ender_M_G

Haklısınız. Pantalon (pants), ayakkabı(shoes), çorap(socks) ve makas(scissors)

3 yıl önce

snnkrdmn

scissorsES

7 ay önce

m_k_o

ingilizcede bazı kelimelerin tekil şekilleri yoktur ve her zaman çoğul bir fiil ve yardımcı fiille ( are, have, do gibi ) kullanılırlar. Bunların en yaygın olanları şunlardır. trousers ( pantolon ) jeans ( kot pantolon ) shorts ( şort ) pyjamas ( pijama) scissors ( makas ) glases ( gözlük ) spectacles ( gözlük ) tights ( tayt ) slacks ( bol pantolon ) (kaynak:https://www.facebook.com/ingilizcedersleri23/posts/412730945446830)

2 yıl önce

O.Akkus

Neden "are" kullanilmis mantıklı bir açıklama bekliyoruz..

3 yıl önce

AhmetKahri

Mantığın yerlerde süründüğü anlardayız saçmalığa bak

3 yıl önce

ilkerYldrm

Makas tekil değil mi

3 yıl önce

dda.

Saçma. Makas nasıl çoğul olabilir ki?

3 yıl önce

ErKutsal

galiba haklisin BraKalafat1

3 yıl önce

selocan1903

neden are var burda

2 yıl önce

Yusuf583584

Bence düzeltilmesi gerekli. Çünkü "makas nerede" diye soruyor makaslar demiyor.

2 yıl önce

cevatim

Gozluk ve pantolonlarda cogul yazilir. Iki kisimli olduklarindan.

3 yıl önce

HalitAlbay2

Aynen Büşra bencede .

11 ay önce

gamzeuak1

Burada are yerine is kullanmak lazım yanlis

10 ay önce

nail864628

makas nerede? sorusu çok açık. Tekil bir nesneden bahsederken niçin "are" geliyor

9 ay önce

Burak217247

Her seferinde ayni hatayı yapiyorum bile bile

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.