1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My little book"

"My little book"

Çeviri:Benim küçük kitabım

December 3, 2014

21 Yorum


SerifMertK

Benim küçük kitabım

Benim kitabım küçük

Yanlış dedi Ne fark var ki :(


hlyagm

my book is little olur, benim kitabım küçük derseniz


BarisCanTapan

türkçe okursan bile çok farklı sonuc çıkıyor


Mert33

Anlam bozuluyor


BegmTaclar

Benim minnak kitabım dedim yanlış dedi minik minnak benim için aynı şey


gkcn1.

ama ingilizce öyle değil işte


ozlemese

Little küçük de anlami var az da hangisini yapıcaz


mustafaselviolu

Küçük anlamında kullanacağız benim az kitabım olmaz


Azra586369

Cümleye göre belli oluyor ztn


niluferilkokul3

Çoooooooookkkk kolay :D


duygu-duygu5050

benim kitabım küçüktür dedim yanlış dedi


incikin_

Soruda tam bir cümle verdiyse tam cümle; tamlama verdiyse tamlama ile çevirmeye çalışın:

"Benim küçük kitabım" bir tamlama
(= My little book)

"Benim kitabım küçükTÜR." ise yüklemi olan bir cümle.
(= My book IS little.)


bayan_ingilizce

Sizin dediğiniz My book *is little demek. Duolingo size cümle vermemiş. Bu yüzden fiil (is) kullanamazsınız. Benim küçük kitabım demiş ve cümle istiyorsa bunun sonunu getirmeli. Mesela "My little book is red", "I love My little book" gibi... Yani mevzuda fiil yok.***


Elchin.Nurali

May lirl buk --boyle duydum. Bence bir yanlislik var.


Beydanur803213

Arkadaşlar benim kitaplarım küçük yazdım ama kabul etmedi


lale666008

Neden kimse kulüpler bölümüne yorum yapmıyor birtek ben varım


yeliz211910

aynisini yazdim yanli dendi


myb566966

Little kelimesini bu kadar ilginc soyleyen kimse duymadim


burak793269

Kadın little dan farklı bişey söylüyor tuhaf


mhmtalizm

Seslendirme çok kötü :/

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.