"Where is the entrance?"

Переклад:Де цей вхід?

December 4, 2014

7 коментарів
Це обговорення закрито.


nicolucciu

Де знаходиться вхід?


vovakondrat77

Ви знаєте де знаходиться кнопка "повідомити про проблему"? alt text


ViktorDudkin

де є вхід?


GoldRiverUA

Яка відмінність між entry та entrance?


deniko
Mod
Plus

Ось тут є таблиця, що порівнює всі сенси цих слів, а оскільких їх багато, таблиця велика.

https://diffsense.com/diff/entrance/entry

Але обидва слова можуть вживатися у сенсі "вхід", якщо мова про двері або ворота.

Entry as a noun:

A doorway that provides a means of entering a building.

Entrance as a noun (countable):

The place of entering, as a gate or doorway.

Examples: "Place your bag by the entrance so that you can find it easily."


GoldRiverUA

Дякую за відповідь. Збережу собі цей ресурс, щоб не мучити Вас коментарями про відмінності тих чи інших слів.


deniko
Mod
Plus

Це добрий ресурс, але там все англійською, тому його може бути важко читати.

У будь-якому випадку, продовжуйте ставити питання на форумі - вони корисні для всіх :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.