1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У цих моделей чорні сукні."

"У цих моделей чорні сукні."

Переклад:The models have black dresses.

December 4, 2014

12 коментарів


asuntree

чому не wear?


vovakondrat77

Ну що ж, сподіваюсь це речення ще раз випливе у кого-сь.

Будь ласка, пропонуйте свій варіант перекладу, натиснувши кнопку "повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую.


vovakondrat77

Because there is no "носять" or "одягнені". They may have them in their suitcases, wardrobes, or wear them, but it is not specified in this sentence.


asuntree

в той самий час було речення "у цього капітана чорне пальто", і коли я написала "has", воно не зарахувало як правильну відповідь.


Abivok

чому з артиклем "а" невірно?


asuntree

тому що обидва іменники у множині. артиклі "а, an" мають значення "один".


Android-D

Чому не можна this models?


sashaxdd

Так можна? Dresses of the models are black або The dresses of the models are black


Marta2775

Я знову не бачу що я маю перекласти


Mariya821511

Я так і пишу речення, мені пишуть, що це неправильно і пишуть той же варіант


eX6T4

Чому не можна these?


PavloBazalytskyi

Чому не wear???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.