"У цих моделей чорні сукні."

Переклад:The models have black dresses.

3 роки тому

9 коментарів


asuntree
asuntree

чому не wear?

3 роки тому

vovakondrat77

Because there is no "носять" or "одягнені". They may have them in their suitcases, wardrobes, or wear them, but it is not specified in this sentence.

3 роки тому

asuntree
asuntree

в той самий час було речення "у цього капітана чорне пальто", і коли я написала "has", воно не зарахувало як правильну відповідь.

3 роки тому

vovakondrat77

Ну що ж, сподіваюсь це речення ще раз випливе у кого-сь.

Будь ласка, пропонуйте свій варіант перекладу, натиснувши кнопку "повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую.

3 роки тому

vovakondrat77

Не можу знайти це речення. Як англійською?

Ви повідомляли про проблему кнопкою "повідомити про проблему"? alt text

3 роки тому

asuntree
asuntree

a/the captain wears/has a/the black coat. не пам'ятаю точно.

3 роки тому

sashaxdd

Так можна? Dresses of the models are black або The dresses of the models are black

1 рік тому

Abivok

чому з артиклем "а" невірно?

1 рік тому

asuntree
asuntree

тому що обидва іменники у множині. артиклі "а, an" мають значення "один".

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.