"У цих моделей чорні сукні."

Переклад:The models have black dresses.

December 4, 2014

13 коментарів
Це обговорення закрито.


vovakondrat77

Because there is no "носять" or "одягнені". They may have them in their suitcases, wardrobes, or wear them, but it is not specified in this sentence.


asuntree

в той самий час було речення "у цього капітана чорне пальто", і коли я написала "has", воно не зарахувало як правильну відповідь.


Android-D

Чому не можна this models?


flameofgrace

"This" означає одне. Наприклад, "this model" для множини, яку ви використовуєте, "these".


Abivok

чому з артиклем "а" невірно?


asuntree

тому що обидва іменники у множині. артиклі "а, an" мають значення "один".


asuntree

чому не wear?


eX6T4

Чому не можна these?


vovakondrat77

Не можу знайти це речення. Як англійською?

Ви повідомляли про проблему кнопкою "повідомити про проблему"? alt text


vitalik85770

Почему здесь не The models are black dresses ????


flameofgrace

Я думаю, що «моделей» мають на увазі людей. У цьому випадку моделі «have» або «wear» чорні сукні. Вони не «чорні сукні».

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.