"Yesorno"

Tłumaczenie:Tak czy nie

4 lata temu

8 komentarzy


Abelone8

A mogłoby być ''yes or not''? (Bo przecież not też znaczy nie)

3 lata temu

Amcia28

Not służy do zwrotów, nie działa samodzielnie, i nie ma dokładnego tłumaczenia na język polski. Służy do przeczeń, a nie do pytań

3 lata temu

MagdalenaPestka

Chciałam poprosić o konkretne wytłumaczenie czy mogłoby być ''yes or not''? (Bo przecież not też znaczy nie)

3 lata temu

ZorateZ

Tak jak Grzybowa w Plebanii: "Tak, czy nie?!"

3 tygodnie temu

Tymi2006

Bez sensu ,tak czy nie, co to znaczy

4 lata temu

przemo83
przemo83

for example: do you understand? yes or no! do you smoke? yes or no!

4 lata temu

kubakoz1

znasz polski?

3 lata temu

MagorzataK21835

Dobrze napisałam ale zaznaczono na czerwono

11 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.