1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need a week to recover."

"I need a week to recover."

Çeviri:Benim iyileşmek için bir haftaya ihtiyacım var.

December 4, 2014

7 Yorum


amustu

"İyilesmek için bir haftaya ihtiyaç duyarım" olmaz mıydı..


YunusEmreG19

recover=yenilenmek?


SinemYldrm9

Arkadaslar hepiniz doğru söylüyorsunuz


ihsana

'bir haftaya iyileşmem lazım' olmaz mı?


Selcen_Ozturk

hayır bunlar tamamen farklı anlamlarda. sizinki "I need to recover in a week" olabilir.


Dr.AliERDAL

I need a week FOR to recover. for kullanmak tamamen yanlış mı. Farklı bir anlam mı verir cümleye.


ilhan577505

''BENİM BİR HAFTADA İYİLEŞMEYE İHTİYACIM VAR'' Why not?!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.