Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I need a week to recover."

Çeviri:Benim iyileşmek için bir haftaya ihtiyacım var.

3 yıl önce

6 Yorum


YunusEmreG19

recover=yenilenmek?

3 yıl önce

amustu

"İyilesmek için bir haftaya ihtiyaç duyarım" olmaz mıydı..

3 yıl önce

Dr.AliERDAL

I need a week FOR to recover. for kullanmak tamamen yanlış mı. Farklı bir anlam mı verir cümleye.

1 yıl önce

SinemYldrm9

Arkadaslar hepiniz doğru söylüyorsunuz

2 hafta önce

ihsana

'bir haftaya iyileşmem lazım' olmaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bunlar tamamen farklı anlamlarda. sizinki "I need to recover in a week" olabilir.

3 yıl önce