"Ineedaweektorecover."

Çeviri:Benim iyileşmek için bir haftaya ihtiyacım var.

4 yıl önce

6 Yorum


YunusEmreG19

recover=yenilenmek?

4 yıl önce

amustu

"İyilesmek için bir haftaya ihtiyaç duyarım" olmaz mıydı..

3 yıl önce

Dr.AliERDAL

I need a week FOR to recover. for kullanmak tamamen yanlış mı. Farklı bir anlam mı verir cümleye.

1 yıl önce

SinemYldrm9

Arkadaslar hepiniz doğru söylüyorsunuz

5 ay önce

ihsana

'bir haftaya iyileşmem lazım' olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bunlar tamamen farklı anlamlarda. sizinki "I need to recover in a week" olabilir.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.