"I return to France."

الترجمة:أنا راجع إلى فرنسا.

December 4, 2014

12 تعليقًا


rose1122-__

انا عائد لفرنسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


FaroukZeino

تصح، وتم إضافتها للإجابات الصحيحة، شكراً لكِ :)


AlaWill99

أرجع أفضل لأنها فعل مثل return مش حال مش راجع


SamiMohamm5

انا ساعود الي فرنسا


SamiMohamm5

To return sth = to give it back He returns the hat =he gives the hat back. To return to =to come back I return to France


ManhalSyr

أنا عدت إلى فرنسا


xhv1

لا اسمع لفظ الكلمات واضحا


heshamgh

عائد معناها راجع


joni_maronyan

أنا عائد لفرنسا


wesamsamir

بتقول friends


jZE0

عائد لفرنسا


DIAB1997

No stay with us

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.