"أيُّ حيوانات؟"

الترجمة:Which animals?

December 4, 2014

25 تعليقًا


sha88had

لماذا لم نقل which are animals

December 4, 2014

aborokted

الحيوانات غير عاقل يأتتي معها ıt ıs

April 20, 2015

Mzyan3

وضعت is كتب لي غلط لكن لم يضعوا لا is ولاit

June 14, 2019

farah490871

اي صح والله

January 17, 2016

2017834090

abdulrahman‚ اي جمع ان كان عاقل او غير عاقل بيكون معاه are ... where are my shoes مع ان حذاء غير عاقل بس عشان جمع مقدرش استخدم معاه is

November 3, 2018

Mohamed-saico

الخطأ هنا فى توضيح المعني باللغة العربية لانها تحتمل معنايين ( أي = any ) او ( أي = which )

February 22, 2016

AdamMokaou

"What animals" صحيحة أسمعها في الأفلام الأمريكية لكن اعتبرها غلط!!

November 25, 2015

ala628972

لماذا لم نقل an animals

November 11, 2015

EmanYousse4

لانه an تأتي مع المفرد وليس الجمع

December 21, 2015

ala628972

شكرا أخي

December 21, 2015

wafaasa1

نستطيع قول او كتابه ..

Which thing .. بمعنى اي شي ..يعني لو احد سالك شو بختارلك ؟ برد اي شي

ينفع والى لا

July 29, 2016

saif759577

Isaid any animals correct answer

August 20, 2015

OmarGhnam

Yes right

December 22, 2015

Mohamed-saico

الخطأ هنا فى توضيح المعني باللغة العربية لانها تحتمل معنايين ( أي = any ) او ( أي = which )

February 22, 2016

saleheide

لو قلت which is it animals ،، هل تعتبر صحيحه

September 16, 2015

Noura266333

لا تعتبر صحيحه لانه الis itتستخدم مع المفرد والحيونات هنا جمع

October 8, 2015

9oRL

Which animals

January 8, 2016

narimanzr

which are animalلما ﻻنضيف are لوحيوان نضيف is

January 16, 2016

Mohamedr4

وبعدين

January 26, 2016

YcO05

Ok

December 28, 2016

KARIMA..22

الحيوان غيى عاقل

September 2, 2017

DjamalHD

جيد

January 17, 2018

a0Nz3

Any ليست which بينهم فرق كببر

July 4, 2018

kkOT975472

القواعد مستواي زفت فيها

June 22, 2019

HebaBobo1

انا كتبت Which are animals ليه عملهالي غلط

July 11, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.