"Whichcellphone?"

الترجمة:أيّ هاتفٍ محمول؟

منذ 4 سنوات

30 تعليقًا


BasantZaki

رغم النطق صح لم يقبلها

منذ سنتين

moussabalq

لا يقبل النطق في كلمة cellphone , ارجوا التصحيح

منذ سنتين

hakars707

اي هاتف

منذ 3 سنوات

BentElislam

لا يقبل النطق بالرغم من انه صحيح

منذ سنتين

alinsteve119

قولت which telephone و كانت الاجابة صحيحة

منذ سنتين

oseose

لفظت سل فون هل هذا صحيح ام كل فون

منذ 3 سنوات

HalaTharwa

النطق صحيح ولم يتقبلها

منذ سنتين

Bosina2

ممكن اعرف اى المشكلة انا ترجمتها أي هاتف محمول؟ وبالرغم من أنها صحيحة لم يقبلها ؟؟؟

منذ سنتين

eva54802

لم يقبل النطق رغم صحته

منذ سنتين

Rosered289159

شكرا للمعلومات انا استفدت منكم

منذ سنتين

7AhmedOmar7

ليش ما استخدم is او are في الجملة

منذ سنة واحدة

nihadalabsi

من غير المنطق ان تحسب كلمة "جوال" خاطئة !!

منذ 4 سنوات

IOGeophysicist

ايه الفرق لو قولنا which is cellphone

منذ 4 سنوات

mohamed_fakhry

التركيب غير صحيح لغويا لأن which تعني "أي" وبالتالي يأتي بعدها اسم نكرة للدلالة على عدم المعرفة وهذا هو سبب الاستفسار. بينما which is تستخدم فى حالات خاصة مثل which one is this? التى تعني "أى واحد منهم هذا؟" أى في حالات الاستفسار عن أشياء معروفة ومحددة

منذ 4 سنوات

IOGeophysicist

شكرا جزيلا وانا بحفظ الاشياء دى فى ملف تكست علشان الحاجات دى هى اللى بتخلينى مش عارف اتكلم لانى عادة بلاقى نفسى بتكلم على طول من غير ما اضيف اى شئ من الافعال الناقصة او الافعال المساعدة فبيبقى كلامى غريب.

منذ 4 سنوات

mohamed_fakhry

تمام حضرتك كدة ماشي صح أعتقد الموقع هيساعدك كتير فى تحسين الجانب دة

منذ 4 سنوات

Rashad-Hebah

"أي خلوي؟" و ليس "أي خليوي؟" أليس كذلك؟

منذ 3 سنوات

gmqsom

الجملة تعطي خطاء رغم النطق الصحيح ،،،للاخوة انطقها telephone بدلا من cellphoneسوف يحسبها صحيحة خطاء من البرنامج

منذ سنتين

scorpinkin

الصوت غير مطابق

منذ سنتين

EsraGl10

وانا لم يقبلها

منذ سنتين

momena15

رغم ان النطق صحيح لايقبلها

منذ سنتين

snow1434

اي هاتف محمول ؟

منذ سنتين

Abdulaziz-6

لا يقبل النطق

منذ سنتين

mano464265

لايقبل الكلمه والنطق صحيح

منذ سنتين

SamiRustom1

هناك مشكلة في البرنامج لم يقبل كتابة الجملة بالرغم انها صحيحة

منذ سنتين

shrooq98193

لم يقبل النطق

منذ سنتين

irg.x

خلوي وليس خليوي الموقع غلطان

منذ سنة واحدة

boboxxdd

اي خليوي :(

منذ سنة واحدة

.PQeB

مين يتحداني؟؟

منذ سنة واحدة

jalal88

which cellphone?

منذ 8 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.