1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Enough, I said."

"Enough, I said."

Çeviri:Yeter, dedim.

December 4, 2014

19 Yorum


uahope

Yeter söyledim niye olmuyor


fatih0yanik

Sanırım söylemek tell kelimesiydi.


ayfernsal

"Yeter, dedim ben." yanlış olma sebebi ne? "Ben" vurgusu için ayrı bir cumle mi var?


TanerSARGIN

Ben yeter dedim. Yazdım kabul etmedi.


Fuad756876

Yeter, ben dedim. Neyi sefdi???


ATurkishWoman

"Yeter ben dedim" anlamsız cümle oluyor.

"Yeter dedim" cümlesi daha düzgün ve anlamlı.


Mustafa.40

"Ben yeterli dedim." Olmadi bir yerde hata mı yaptim...


bengi838377

Yeterli enough oldugu icin ;)


Osman148224

Yeter, söyledim..

Nesi yanlış


TanEr767552

Arkadaşlar geçmiş zamanda bazı fiiller id bazıları ed oluyor bunun bir kuralı var mı mesela say said oluyor y ile bitenlerin hepai id eki mi alıyor


uzsel

"Yeter, söyledim." kabul edilmedi


Hseyin659637

Mesela "Yeter, ben söyledim." desek ne olur


Bisnev99

bu bir isim cümciğimidir ?


AKAY_47

Yeter, ben söyledim kabul etmedi...???


[aktif olmayan kullanıcı]

    Türkçe düşünüyorsunuz


egeninefesi03

    Ben yeter dedim yazdım. Yanlis çıktı


yaman742127

    Ben kelimesini kabul etmeniz gerekir yanlissiniz


MeteUlku

    Türkçe'de hangisini kullanmayı tercih edersiniz?:

    1. Yeter, ben dedim.
    2. Yeter, dedim.
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.