1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Enough, I said."

"Enough, I said."

Çeviri:Yeter, dedim.

December 4, 2014

11 Yorum


uahope

Yeter söyledim niye olmuyor


Fuad756876

Yeter, ben dedim. Neyi sefdi???


ATurkishWoman

"Yeter ben dedim" anlamsız cümle oluyor.

"Yeter dedim" cümlesi daha düzgün ve anlamlı.


ayfernsal

"Yeter, dedim ben." yanlış olma sebebi ne? "Ben" vurgusu için ayrı bir cumle mi var?


Mustafa.40

"Ben yeterli dedim." Olmadi bir yerde hata mı yaptim...


bengi838377

Yeterli enough oldugu icin ;)


Osman148224

Yeter, söyledim..

Nesi yanlış


TanerSARGIN

Ben yeter dedim. Yazdım kabul etmedi.


TanEr767552

Arkadaşlar geçmiş zamanda bazı fiiller id bazıları ed oluyor bunun bir kuralı var mı mesela say said oluyor y ile bitenlerin hepai id eki mi alıyor


uzsel

"Yeter, söyledim." kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.