"A pair of elephants"

Çeviri:Bir çift fil

December 5, 2014

9 Yorum


SerhatEsin1

A pair of bir kaliptir arkadaslar ,çift anlamina gelir.

July 23, 2015

422422werker

couple dan ne farkı var

August 21, 2015

BurakErdogan09

A para of elephantsen bir çift fil anlamına gelmez mi?

November 28, 2016

lkr947517

"Bir fil çifti" yanlışmış, "Bir çift fil" doğruymuş. Neden? Ne fark eder?

January 13, 2017

-SaraGrey-

Bir fil çifti derken bence garip olcak ama evli çift gibi düşün sdjkhdf ama bir çift fil derken de bir çift çorap gibi düşün :DD

March 25, 2019

xxnjcs

aynı anlama gelmiyorlar çünkü

February 11, 2019

Melikmaras1

Elephants değil elephant olmalı

December 20, 2017

Tahsin342433

Bu of den dan olarak da kullanılabiliyor mu

May 28, 2018

yasin32.17

pair=cift

November 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.