1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The staff works well."

"The staff works well."

Traducere:Personalul lucrează bine.

December 5, 2014

8 comentarii


robert.cris

pentu că este la singular


IndiraSinghRo

Ce însiamnă personalul?


Titi.1970

Înseamnă nu" înssiamnă"


Laur976676

Echipa munceste bine, de ce nu este acceptat.


Titi.1970

Muncește nu este totuna cu lucrează?


dmb0058

Da, poti sa spuni "Personalul munceste bine"


UlmeanuCod

Nu e echipă este personal staff=personal


Carmen331311

Am scris corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.