1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They produce bread."

"They produce bread."

Çeviri:Onlar ekmek üretirler.

December 5, 2014

18 Yorum


omerduran

"Onlar ekmek yaparlar" yanlışmıdır


tanricasivenus

Ekmek yapmak "makes a bread " oldugundan kabul etmez


RuslanNebi

Producte üretmek anlamda


kinikoglu

evde ekmek makinesinde veya fırında ekmek üretiyoruz diyeni duydunuz mu Türkçe'de bu ekmek yapmaktır.


efecanefe

ama produce uretmek demektir.


lordwhitep

"She make a cake" gibi cümlelerde make yapmak anlamına geldiği için kabul edilmemiş olabilir. Sonuçta İngilizce kitaplar çevrildiğinde falan da anlatım bozukluğu oluyor. İngilizce Türkçeyle bir değil ki...


AysegulT

Onlar ekmek yapar yada yaparlar cümlesinide kabul etmesi gerekiyor bence de.


thegirliscrazyy

Üretmek yapmak benzerdir.. kabul edilmeli


tanricasivenus

Benzerdir ama ayni anlamda degildir arkadasim...


anSalam

Bizdeki yapmak onlardaki uretmek dogru kabul edilmeli yaparlar kelimesi


suleelus

onlar ekmek yapar kabul edilmeli. biz kek ürettik ekmek ürettik demeyiz ki. kek yaptık ekmek yaptık vs deriz. cevaplara neden eklenmemiş anlamadım


HalukErkan

onlar ekmek üretiyor : neden kabul edilmemiş olabilir?


Inquiring

imal etmek üretmek aynı değil mi


tanatalay

Onlar ekmek imal ederler neden kabul edilmiyor.


tanatalay

Uretmek imal etmek degil mi?


ERMANKTK

Birebir çevirisi "Ekmek üretirler" olsa da, Türkçe'ye çok uygun değil gibi.


Rblx_SelincikPro

"Onlar bir ekmek üretirler" yanlış mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.