"Ми побачимо один одного завтра."

Переклад:We will see each other tomorrow.

4 роки тому

11 коментарів


asuntree
asuntree

We see each other tomorrow. чому це рахується правильною відповідь,якщо ми говоримо про майбутній час?

4 роки тому

vovakondrat77

В англійській мові, як і в українській, речення у теперішньому часі можуть використовуватися для позначення майбутньої запланованої дії.

"Завтра я здаю іспит" - "I am passing an exam tomorrow"

"Цього літа я їду на море" - "We are going to the seaside this summer"

Дієслово "to see" не має форми Present Continuous (Present Progressive), і у цьому реченні вжито у формі Present Indefinite (Present Simple)

У вас є інший варіант перекладу?

4 роки тому

asuntree
asuntree

ми вживаємо "see" в present progressive, коли воно означає "зустрічатись, бачитись" http://www.perfect-english-grammar.com/stative-verbs.html http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/present_progressive_verbs.htm варіанти такі: We are seeing each other tomorrow We will see eaxh other tomorrow We are going to see each other tomorrow

4 роки тому

vvfors
vvfors

До речі, я написав: We are going to see each other tomorrow. і у мене такий фокус не пройшов!))

2 роки тому

asuntree
asuntree

Значить ще модератори не зафіксували у базу. треба повідомити їм.

2 роки тому

vvfors
vvfors

Чомусь на коменти авторів з фото гарних дівчат модератори швидше реагують!)) Дякую за підтримку!

2 роки тому

6nwP5

Ваші приклади не переконливі, оскільки в них дієслова залишаються у теперішньому часі. А тут дієслово перекладається у майбутньому.

2 місяці тому

vovakondrat77

Як ви пропонуєте перекласти "We see each other tomorrow."?

4 роки тому

vovakondrat77

Ми його не писали. Воно було запропоноване для перекладу у курсі. Замінив це речення на менш суперечливе.

4 роки тому

asuntree
asuntree

дякую, що відгукнулись)

4 роки тому

zchale6
zchale6

теж "We shall see each other tomorrow"

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.