1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми побачимо один одного завт…

"Ми побачимо один одного завтра."

Переклад:We see each other tomorrow.

December 5, 2014

16 коментарів


asuntree

We see each other tomorrow. чому це рахується правильною відповідь,якщо ми говоримо про майбутній час?


Dmy_S

Ніфіґа не пойняв, хто чого не писав, і хто що на що замінив. Але в перекладі з української у Present:
We see each other tomorrow
не приймає, тоді як точно таке зворотнє завдання є в цій же темі - і там все приймається "на ура". Якщо міняти, то, мабуть, усюди. А краще не міняти правильне правильним, а додавати.


vovakondrat77

В англійській мові, як і в українській, речення у теперішньому часі можуть використовуватися для позначення майбутньої запланованої дії.

"Завтра я здаю іспит" - "I am passing an exam tomorrow"

"Цього літа я їду на море" - "We are going to the seaside this summer"

Дієслово "to see" не має форми Present Continuous (Present Progressive), і у цьому реченні вжито у формі Present Indefinite (Present Simple)

У вас є інший варіант перекладу?


asuntree

ми вживаємо "see" в present progressive, коли воно означає "зустрічатись, бачитись" http://www.perfect-english-grammar.com/stative-verbs.html http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/present_progressive_verbs.htm варіанти такі: We are seeing each other tomorrow We will see eaxh other tomorrow We are going to see each other tomorrow


vvfors

До речі, я написав: We are going to see each other tomorrow. і у мене такий фокус не пройшов!))


ConyaZolot

Чому сама програма пропонувала писати we sees each other tomorrow і перекладала це саме так. А тут потрібно вже will. Я розумію тому, що тут майбутній, але хай тоді виправлять помилку, щоб не збивати людей


vovakondrat77

Як ви пропонуєте перекласти "We see each other tomorrow."?


asuntree

я не вважаю це речення граматично правильним.


Viktor_Humeniuk

А чому will see без ing- В другому варіанті?


zchale6

теж "We shall see each other tomorrow"


Senceless

we will see each other tomorrow.Такий варіант не підходить?


murphypjace

"We will see one another tomorrow" should also be accepted. "Each other" and "one another" are interchangeable.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.