"Чий це календар?"

Переклад:Whose calendar is it?

December 5, 2014

5 коментарів
Це обговорення закрито.


IMihnenko

чому не можна так: whose is the calendar ? Дякую


flameofgrace

Ви, мабуть, цього не побачите, але інші люди побачать, "whose is the calendar" - це хороший переклад, але це не те, як ми говоримо англійською. Це схоже на те, що я кажу "Чий / календар / є / це", це можна зрозуміти, але це буде зрозуміле погано. // You probably won't see this, but other people will, "whose is the calendar" is a good translation, but is not how we speak in English. It is like me saying "Чий / календар / є / це" it may be understood, but it would not be understood well.


Denis407614

чому не можна перед "calendar" поставити "а" або "the"? календар один, він зчислівний. + в завданні пишеться "це календар", тобто того, хто навчається може наштовхнути на "the" також.


deniko
Mod
Plus

Слово whose має ті ж властивості, як і слова my/his/their (як присвійні займенники - що логічно, чий? - відповідь "мій-твій-його"), і властивість у тому, що це слово несумісне з артиклями. Якщо воно вживається, артикль зайвий.

Наприклад, можна сказати:

It's a calendar - Це календар

It's my calendar - Це мій календар - тут артикль не треба ставити, ми викинули "a"

І при питанні whose поводиться як my - стоїть перед календарем, і виключає артикль:

Whose calendar is it?

Проте, якщо брати за основу альтернативну структуру твердження: It's my calendar = The calendar is mine, і ставити питання за її допомогою, то ми вже маємо артикль,тому що Whose у запитанні буде підметом, а the calendar додатком: Whose is the calendar? Проте, як зазначив вище пан flameofgrace (а він носій мови), така структура дещо незграбна. Краще призвичаїтися до природнішої структури Whose calendar is it?


Denis407614

deniko, дякуємо за ваші пояснення без них було б сумно ...!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.