1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You show them the dog."

"You show them the dog."

Переклад:Ти показуєш їм цього собаку.

December 5, 2014

20 коментарів


PTI59

Будь ласка вимовляйте подібні слова чіткіше!!!Dog - Duck


CzoJ8

Мій переклад: "ВИ показуєте їм цього собаку", що ж тут неправильного? Лише треба "ТИ показуєш..." ?


UzN710

Такая же ситуация


Irene56484

Введіть те, що чуєте. Але чую я duck а не dog. І вроді не глуха. То чия це помилка


G7UH11

Говоріть більш чітко - dog! Дужу схоже на duck!!!


FeqB12

А "показуєш пса"


vsevyd

хіба в українській "собака" тільки чоловічого роду?


H1lP4

Собака жіночого роду тільки в російській мові. В українській - чоловічого.


Tamara363979

Так, собака - він, а вона - сука (вибачте, це не лайка, а слово, що означає собаку жіночої статі).


vsevyd

СОБА́КА, и, чол. і рідше ж. (вірний (вірна) собака)


vovakondrat77

Що ви хочете обговорити? Сформулюйте. будь ласка, думку чи проблему для обговорення.


XO6l4

Поясніть будь ласка чому відповідь "Ти покажи їм цього собаку" не вірна. Наприклад "Show me" означає покажи мені.


NikNik894262

Поясніть чому не вірно " Ти покажи їм цього собаку".


JBkU1

Ти і Ви у цьому випадку правильно!


dRrI17

Чому не можна казати " Пса"?


SlavaUkrainian

Dog i duck - звучать одинаково. Доводиться запамятовувати речення, щоб правильно написати


Legmarts

Недоробки, недоробки...


JJc011

Чому собака це чоловік рід


Fb8U1

Рід слова Собака не залежить від статі тварини і може бути чоловічий (частіше), або жіночий.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.