"Цей район знаходиться на заході міста."

Переклад:The district is in the west of town.

3 роки тому

20 коментарів


MyroslawJartur
MyroslawJartur

Town у абсолютній більшості випадків є маленьким містечком, еквівалентом нашого с.м.т., або зовсім малих міст. Вірогідність поділу такого містечка на райони є мінімальною. Закони багатьох штатів США чітко визначають маленький розмір тауну. Наприклад в Алабамі поселення до 2’000 чоловік є town, а більше — city. В штаті Юта town може бути не більше 1’000 чоловік. У Сполученому Королівстві статус city надається королівським декретом, а тому town'и трапляються досить великі. В світі є кілька "таунів" більше 100’000 жителів. Разом з тим, таке явище сприймається як виключення.

3 роки тому

RzKG6
RzKG6

Як виняток, не виключення.

5 місяців тому

mizail
mizail

Зробив помилку: написав the перед town. А чому тут не потрібен артикль?

3 роки тому

Nordry
Nordry

У даному випадку потрібно розглядати не окремі слова, а словосполучення "the west of town", яке ними утворене. Тут артикль "the" стосується всього виразу ("західна частина міста"), а не окремих слів, які його утворюють.

1 рік тому

Olly_1052
Olly_1052

Дякую.

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

А так можна? Тобто, єдиний артикль для конструкції "іменник + іменник"?

5 місяців тому

IgorBabiy

Може бо там вже є Цей район?

3 роки тому

four_seasons

Але мова йде про Це містечко.

2 роки тому

Olly_1052
Olly_1052

Приєднуюсь до питання щодо артиклю. Будь ласка, англомовні, поясніть.

1 рік тому

Kavalerka

Позначте усі правильні переклади: "Цей район знаходиться на заході міста." Чому варіант "The district is in the west of city." не зараховується як правильний?

3 роки тому

--my--

Район не "знаходиться", а "розташований"! Знайти можна те, що загубилося.

1 рік тому

Drliadyk

цей район розташований на заході містечка

2 роки тому

VladProtsc

"This neighborhood is in the west of town." - позначило як "невірно". Чи не могли б Ви мені, будь ласка, пояснити - це моя помилка чи недолугість системи. Дякую.

10 місяців тому

Sultanidze

А точно хтось знає? Бо, як на мене, цей район на заході цього міста - звучить звично англійською.

2 роки тому

Vasyl78

Чому такий варіант: "The region is in the west town", неправильний? "район" перекладається: "district" і "region"

1 рік тому

Olly_1052
Olly_1052

Мабуть тому, що для створення словосполучення, яке відповідає родовому відмінку української мови (на заході (чого?) міста), в англійській використовується прийменник of (...in the west OF town). https://enguide.ua/ua/magazine/predlogi-v-angliyskom-yazyke-kak-ih-pravilno-ispolzovat

1 рік тому

DmytroShpak

Так як не зазначено розмір міста, то city and town є абсолютними синонімами. Але модератори зовсім не звертають на це уваги, як і у випадках із the and this. То у них це синоніми, а у багатьох випадках вони на власний розсуд вибирають одне із слів правильним, а інше вважають помилковим. Абсолютно нелогічно!

10 місяців тому

Nastya501863

I kindly suggest to kinda enlarge list of possible right answers, cuz` "This district is situated in the western part of the city." might be pretty a good answer too.

8 місяців тому

EkaterinaKoshman
EkaterinaKoshman

This district is located in the west of the city - Чому " city" не підходить?

8 місяців тому

el1sion
el1sion

This area is located in the west of the city.

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.