"Thedaughters"

Fordítás:A lánygyerekek

4 éve

10 hozzászólás


ZnDogi

Ki volt a Duolingo "zseniális" alkótója?

1 éve

DaniellMil

Igen

5 hónapja

occsike1987

A lányok nem úgy lenne h the girls ???

4 éve

ZoltanBern

A lánytestvérek miért nem jó?

4 éve

DaniellMil

De itt az van hogy lánya nem lányok

5 hónapja

kocoseva

A noverek miert nem jo?

3 éve

TiborZsolt

Mert ezt a szót csak a szülő használja a saját lányára

1 hónapja

Anna377664

Hát ez felhábirító!!! Minek bonyolítani?! Nem elég a girls???!

1 éve

TiborZsolt

A girl általában jelent lányt a daughter pedig az én lányomat jelenti. Ezt csak a szülő mondja a saját lányára.

1 hónapja

vega58

Hihetetlen...

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.