Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not use the computer."

Çeviri:Ben bilgisayarı kullanmam.

3 yıl önce

15 Yorum


kedicim
kedicim

bilgisayar kullanmam olmazmı

3 yıl önce

unsalcibram

Olmaz the var. I don't use a computer dediğin gibi olur

3 yıl önce

husonet

The diğer bir görevide belirteçtir belirli bir bilgisayardan bahsediyorsa kullanabilir diye biliyorum ben

2 yıl önce

a_azizkutay

The computer dediği için "bilgisayarı" dememiz gerekiyor. "Ben bilgisayarı kullanmam".

3 yıl önce

butigo

Ben bilgisayar kullanmam'ın çevirisi ne acaba. Kabul etmedi.

3 yıl önce

unsalcibram

I don't use a computer veya I don't use computers. Bu iki cümle de ben bilgisayar kullanmam anlamına gelir

3 yıl önce

goksel777

Kullanmıyorum neden olmuyor

3 yıl önce

AsumanYuce

bilgisayar kullanmam yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

'the computer ' "bilgisayarı " anlamına gelir
bu yüzden ' ben bilgisayari kullanmam' demek doğru olur

2 yıl önce

ismail4983
ismail4983

Ben bilgisayarı kullanamam. Nasıl diyebiliriz. Yardımcı olurmusunuz

2 yıl önce

ugurleef
ugurleef

İsmail'in dediği gibi kullanamam nasıl diyoruz

2 yıl önce

nazalbay

I can't use the computer ,olabilir mi 'kullanamam'demek için.

2 yıl önce

Nigar158374

Neden I not use the computer? Olmuyor

1 yıl önce

BilgeAsyali

Computer yerine pc yazdım kabul etmedi :)

6 ay önce

KadriyeGve

Khc jn

3 ay önce