"Youwillbreakthewindow."

Tłumaczenie:Zbijesz okno.

3 lata temu

8 komentarzy


SAT0RI

Czasownik "break" nie oznacza jedynie "złamać". W tym przypadku chodzi o znaczenie "zbić", "stłuc", "uszkodzić".

3 lata temu

ABONLINE

Czemu nie zaliczył: 'Stłuczesz okno'?

3 lata temu

Waldemar_K

Jak można złamać okno?

3 lata temu

darkolxx

Wymowa jest taka ze will w ogóle nie słychać

3 lata temu

ZjadamCzas

Nie można zbić okna, to niewykonalne. Okna są z PVC lub drewna. Zbić można szybę.

1 rok temu

Shadowkena

Psssst PCV

1 rok temu

Ozzzj

Popsujesz nie pasuje? :P

4 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.