Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You will break the window."

Tłumaczenie:Zbijesz okno.

3 lata temu

9 komentarzy


SAT0RI

Czasownik "break" nie oznacza jedynie "złamać". W tym przypadku chodzi o znaczenie "zbić", "stłuc", "uszkodzić".

3 lata temu

ABONLINE

Czemu nie zaliczył: 'Stłuczesz okno'?

3 lata temu

Waldemar_K

Jak można złamać okno?

3 lata temu

darkolxx

Wymowa jest taka ze will w ogóle nie słychać

2 lata temu

ZjadamCzas

Nie można zbić okna, to niewykonalne. Okna są z PVC lub drewna. Zbić można szybę.

1 rok temu

Shadowkena

Psssst PCV

1 rok temu

Ozzzj

Popsujesz nie pasuje? :P

2 miesiące temu

PiotrDworo

Dobrze ,że nie pasuje, zbijesz okno powinno być , ew.zepsujesz okno.

2 miesiące temu

Powiązane dyskusje