Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bu ihtimal hakkında konuştum."

Çeviri:I talked about this possibility.

3 yıl önce

11 Yorum


maleuglena
maleuglena

Probability neden olmasın

3 yıl önce

mysft

About of this possibility olması gerekmiyor mu neden "of" kullanılmadı

2 yıl önce

Mehmetalag1

Have niye kullanmiyoruz

2 yıl önce

murty6

İ probably talked about him yanlismi?

2 yıl önce

esyavuz

burada ne zaman konuşulduğu belli değil onun için have kullanılması gerekmiyormu yani ''I have talked about this possibility''

2 yıl önce

cevatim

Talk konusmaksa speak ne? Veya bu cumlede neden talk kullanilmali.

3 yıl önce

endermaxijunior

Tam emin olmamakla birlikte, sanırım "talk" bir hitab şekli yani muhatap alınacak birinin olduğu konuşmalar için kullanılıyor. Ama "speak" ise konuşma becerisiyle ilgili olan durumlarda.Yanlışsam düzeltin...

3 yıl önce

Ceenene

Talk: konuşmak Speak: söylemek Arada anlam farkı var.

2 ay önce

aya26325

Talked diyo told olmasi lazim irregular verbs olduğu için lütfen hata duzeltilsin talked kesinlikle gramer hatasi

2 yıl önce

Elifmutlu9

Told tell in 2. Halidir talk un degil

2 yıl önce

Ne6ahat

Tell ve talk farklı fiiller. Biri anlatmak diğeri konuşmak. Lütfen konuyu tekrar arastır.

2 yıl önce