"Ben bu ihtimal hakkında konuştum."

Çeviri:I talked about this possibility.

3 yıl önce

5 Yorum


maleuglena
maleuglena

Probability neden olmasın

3 yıl önce

mysft

About of this possibility olması gerekmiyor mu neden "of" kullanılmadı

3 yıl önce

Mehmetalag1

Have niye kullanmiyoruz

2 yıl önce

murty6

İ probably talked about him yanlismi?

2 yıl önce

esyavuz

burada ne zaman konuşulduğu belli değil onun için have kullanılması gerekmiyormu yani ''I have talked about this possibility''

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.