Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The attempt"

Tłumaczenie:Próba

3 lata temu

3 komentarze


ewka371733

W slowniku attempt wystepuje jako probowac i takze jako proba wiec gdzie blad

2 lata temu

belforda

"attempt"może pełnić rolę rzeczownika lub czasownika.Według mojej wiedzy w naszym zadaniu mamy do czynienia z rzeczownikiem,ponieważ dodanie "the" przed "attempt"wskazuje,że mamy do czynienia z rzeczownikiem( przedimek "the" nie występuje przed czasownikami).

2 lata temu

8KAITO8
8KAITO8

Dokładnie.

The attempt - próba, podejście.

To attempt - próbować.

Więc nie ma nigdzie błędu ;)

2 lata temu

Powiązane dyskusje