A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There is no more."

Fordítás:Nincs több.

3 éve

6 hozzászólás


amukbazso

Ott nincs tobb miert nem jo ? Hisz ott van a there Ami jelentese ott?

3 éve

Brazilika

There is jelentése: VAN valami (én úgy tudom) nem összetévesztendő a there, mint helyhatàrozòval.

3 éve

munkamama

Van is, nincs is több. a feladatban az egérrel előhívható szótári tipp nem így jelent meg, mint itt.

3 éve

netezoeger

En tablagepen gyakorlok es nekem a kirakos formaban jelent meg es azt irtam hogy "Nincs ott tobb" es kiadja megoldasnak hogy "Nincs tobb" nem ertem az ott miert nem kell ??

3 éve

esponta

Miért baj ha ott van az a szó a magyar forditásban az "ott"?

2 éve

RekaSami

"Itt nincs több." miért nem jó?

1 éve