"Çok ilginç bir çözüm"

Çeviri:A very interesting solution

4 yıl önce

15 Yorum


DavutKARA

it is an interesting solution olması lazım

3 yıl önce

Qwa5

"it is a very interesting solution" doğrudur bence de. orada gizli özne olduğu varsayılabilir.

3 yıl önce

AyeCokun11

Ben de aynı kanaatteyim.

1 yıl önce

kebsilli

Very interesting a Solution olmaz mı

4 yıl önce

unsalcibram

'Çok ilginç' ifadesi 'çözüm'ü nitelendirdiği için araya başka bi kelime girmez. O yüzden a başa yazılıyor

4 yıl önce

Dpumetin

Ders icerisinde bu cumle cok fazla tekrar ediliyorrrr 5. Defadir ayni cumleyi cevirip duruyorum

3 yıl önce

dlr341137

So interesting solutions yazdım neden olmadı

1 ay önce

must4f4cetin

the solution is very interesting de doğru olmalı bence

3 yıl önce

unsalcibram

sizin dediğiniz "çözüm çok ilginçtir." Bu cümle ile "çok ilginç bir çözüm" cümlesi kesinlikle aynı değildir. Dikkat ederseniz birisinde yardımcı fiil var birisinde yok. "the door is big" ile "a big door" arasındaki ilişkiyi düşünürsek; "kapı büyüktür" ile "büyük kapı" aynı anlama kesinlikle gelmez. Burada da aynı durum sözkonusu olduğundan dediğiniz yanlış oluyor.

3 yıl önce

alaysigulusler

"so interesting solution" yanıtı doğru mu?

3 yıl önce

Savas1453

It is very interesting a solution? Neden olmadı? Gramer yanlış ve anlamı farklı mı?

3 yıl önce

haticeen4

It is so interesting solution yanlış bir cümle mi?

2 yıl önce

Oz_..

it is a very interesting solution..olmadı..

1 yıl önce

ersinkecis

It is a very interesting solution. Dedim yanlış dedi. Gizli özne it. Dolayısıyla cevabım doğru

4 ay önce

MrNobody2897

''It is a very interesting solution'' şeklinde neden olmuyor?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.