1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "However cold it may be, he r…

"However cold it may be, he runs every day."

Çeviri:Ne kadar soğuk olursa olsun, o her gün koşar.

December 6, 2014

8 Yorum


ndizdar

Yine bir kalip herhalde


-Raaki

"Soğuk olabilir ama o her gün koşar" Bu da kabul edilebilir sanki!


ZGR801711

Açıklanırsa iyi olur


tanerturan3

May be ne anlam katiyordu cumleye arkadaslar ????


lkkukonmaz

bu cümleyi biri açıklasa ne iyi olurdu...


Asl2665

Ne kadar? Anlamını koyamadım cümleye .. kalıp bir cümlemi bu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.