"She cooks, he eats."

الترجمة:هي تطبخ، هو يأكل.

December 6, 2014

38 تعليقًا


eman520814

جملة واقعية تحدث في كل مكان

December 2, 2015

G8S61

والله توقعت بلاقي مثل ردك هههههه

February 2, 2016

AdnMousa

الموقع هذا مفيد جدا

February 25, 2017

hussamis

الترجمة الحرفية هي تطبخ هو ياكل بدون "و"

December 6, 2014

amirhatem

انا كتبت كده فعلا

February 24, 2015

...982972

يمثلنا ههههههه

December 14, 2015

eng.ahmedM2

هي تطبخ هو يأكل ... علاقه ممتازه هو ده الكلام ولا بلاش

January 20, 2016

HymaAshrafRawash

ههههههههههههههههههههههههههههه شكلها مقصودة

November 22, 2015

FwR41

انا معنديش أخطاء بس حبيت اقول هههههههههههههههههههه

December 15, 2015

hasan223354

هههههههههههه يعني تركتوا اللغة و صرتوا تناقشوا المعنى البعيد للجملة .. خلص الزواج اتفاق بين الزوجين .. يمكن تكون هي بقمة السعادة لذلك .

April 5, 2017

e4hN

ظلم :(

January 14, 2016

issam99630

لماذا ؟ قد يكون العكس أحيانا هو يطبخ هي تأكل أو يشتري البيتزا هههه

October 26, 2017

MTvL1

كلمه معبره ههههه

November 10, 2015

Mohamed.G.90

علشان هو يعمل وبيجيبله فلوس تجيب بيها اللي هتتبخه

November 27, 2015

ibrahim210918

كذلك هو يعمل ويكد ويهتم ويجمع المال ويوفر الأمان والمسكن والدعم المادي والمعنوي (إن كان رجل حقاً)

November 8, 2016

.....71452

احسن واحلى رد قريته مع اني بنت ‫؛‬ )

August 23, 2017

naseem_alh

عااااااايدي بكره نشوف العكس عااااااايدي

February 23, 2016

esmaeel19

صح الترجمه هي تطبخ هو ياكل ماكو and يعني (و)

July 18, 2016

yassin1_af

هههههههههههههه كلمه صادقه في معناها وفعلها

October 11, 2016

ZohirSnosi

لا ينقص من قدرها أنها تطبخ و لكن سيد القوم خادمهم بالهنا والشفاء.

December 29, 2016

fa7otb

كيف ادعو صديقي

January 15, 2017

SanaMahrou

هي تطبخ، هو يأكل صح

January 13, 2018

SanaMahrou

صح!

January 13, 2018

86Yr

حلوه هايه هههه

December 1, 2015

E6ua1

:)البنت يحزننوني هي تطبخ وهو يأكل ويشرب

January 2, 2016

azuf

هههههههههههههه

January 7, 2016

AyaAlbiaty

هههههههه اخطا بسبب السرعه

January 19, 2016

AliAli911943

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شباب ممكن اظافه معاكم في كروب وشكرآ

January 28, 2016

YousefIsma2

كما فى مسىرحية مسرح مصر البنات موجوديين علشان يعملوا شاى للولاد والولاد علشان يشربوا الشاى

February 22, 2016

VgRT

يعني احنا الي نطبخ وهو الي ياكل اتخسا وتعقي

June 22, 2016

rFvY4

وو

November 2, 2016

Mustafa716905

هههههههه

October 4, 2017

lgMd10

صادقين

January 6, 2018

simo764302

لاحول ههههههههههه سابو المغزى وراحو للجمله

February 13, 2018

PIaO356227

ممكن تضفوني إلى الكروب اذا سمحتوم

July 20, 2018

ABC-2019

مقصودة هههههههههههه

September 18, 2018

Amani866020

طيب كتبته صحيح،والجملة ما فيها و

December 21, 2018

AbedElias

عندكم مشكلة في الترجة بعض الاحان

March 14, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.