1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who gave this order and why?"

"Who gave this order and why?"

Çeviri:Bu emri kim verdi ve niye verdi?

December 6, 2014

14 Yorum


ebru361416

Geçmiş zaman degil mi? Who did give this order olmasi gerekmez mi?Hem soru da fiilin birinci hali kullanilir diye biliyorum ben yanlis mi bu?


berkay3636

''Bu emri niye ve kim verdi.'' dedim kabul etmedi


Maryy572707

Bende bu emri kim verdi ve niye verdi dedim kabul etmedi


mrsel61505

Kim ve ne için bu emri verdi. Kabul edilmelidir


biochemist2

Kim neden bu emri verdi ? Bunu nasil kabul etmez


Lale188

Did basit geçmiş zamanı olumsuz yapmak için kullanılır.He didn't give this order:Bu emri o vermedi.Olumlu cümlede did kullanılmaz.


TanEr767552

Tahminimce who did give de olabikir ikiside doğru gibi


egeninefesi03

Order aynı zamanda sipariş demek


hilal630995

Soru cümlesi neden give değil?


MahsumKapl

I also gave true answer but the system doesn't except it


sezgin96161

Kim bu emri ve niye verdi


Woeey

Tywin Lannister verdi emri


znurKaranf

Bu emri niye verdi ve kim verdi ? Olmaz mı ? Tamam sıraya göre ama ne fark ediyor ki ? Lütfen soruma cevap bulun . Bulun ki diğer arkadaşlar da şaşırmasın ...


meteboz

Kim neden verdi bu emri dedim kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.