Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziecko bawi się czerwonym obiektem."

Tłumaczenie:The child plays with a red object.

3 lata temu

11 komentarzy


st.ark
st.ark

Dlaczego "plays a ball", ale "plays with a red object"?

3 lata temu

siniakdominik

Zdanie po polsku brzmi dość dziwnie, tajemniczo wręcz...

2 lata temu

asiek806561

A with to czasem nie jest "z" ?

1 rok temu

siniakdominik

Czasem tak

6 miesięcy temu

julkakulka557652

wczesniej napisalam bez przedimkow i powiedzialo mi ze mam napisac "a child plays with a red object", wiec za drugim razem tak napisałam i powiedziało mi że powinno byc "the child" ¿¿¿

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Duolingo, na pewno łatwo jest zrobić kopię z angielskiego: object - obiekt,
ale jeśli chodzi o tłumaczenie, to warto zwrócić uwagę na to, że znaczenie polskiego słowa "obiekt" nie odpowiada angielskiemu słowu "object".
Zatem polskie tłumaczenie powinno być:

The child plays with a red OBJECT - Dziecko bawi się czerwonym PRZEDMIOTEM

6 miesięcy temu

GabiJun1

Ja napisałem "The child is playing the red object" i było źle. A przecież nie ma napisane że ma być regularnie

4 miesiące temu

Ostrogski

Dlaczego nie zaliczyło? "The kid plays of the red object"

4 miesiące temu

hipek7

Napisałem "The child plays a red object" i mi nie uznało. Dlaczego? The child plays with a red object - to po polsku znaczy - Dziecko bawi się z czerwonym obiektem. A to nie jest to samo co - Dziecko bawi się czerwonym obiektem.

3 miesiące temu

kasia7o

niezidentyfikowanym obiektem?

2 lata temu

Natka72

biedne te amerykańskie dzieci,jak nie drewniany kątownik to czerwony obiekt :) a ktoś tu jest pewien,że Duolingo uczy najważniejszych czy też najpopularniejszych zwrotów :D

1 rok temu