"We play in the gym."

Traducere:Noi ne jucăm în sala de sport.

December 6, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


cornelzavada

De ce nu e bine ,sala de gimnastica???


MarianaAdriana

e bine, au am zis sala de antrenament, de ex, si tot gresit a dat, insa nu este adevarat


CorneaCons

Antrenament se traduce Training


CorneaCons

Pentru că sunt analfabeți și dacă s-ar uita în dicționar ar vedea că aveți dreptate! Nu le cereți ce nu au!


luminitza12

Conform disctionarului e sala de gimnastica .


BogdanIliescu

Raportați o problemă la butonul de raportare și s-a rezolvat


Mona234130

raportam deageaba.programul ramane neschimbat


CorneaCons

Minți, pentru că așa este!


Marinexu

noi jucam ceva, nu ne jucam ceva


nicolae57

Mult prea rigid programul!


CorneaCons

Este plin de erori și nu le corectează!


iiai

Ne jucăm în sala de sport nu este acceptat ?!


MitrutaVul

Noi jucăm în sala de sporturi.


CorneaCons

Nu se folosește această exprimare ci sală de sport, de gimnastică,...


ZoHange

Eu am pus în sală deoarece m-am gândit ca nu e bine nici de gimnastică nici de sport și putem determina doar prin context.


CorneaCons

Da este corect gym înseamnă sală!


CorneaCons

Gym se traduce sală de gimnastică (se vede de unde vine) și în general se acceptă și sală de sport.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.