1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The children listen."

"The children listen."

Fordítás:A gyerekek figyelnek.

December 6, 2014

15 hozzászólás


KissBertalan

Listen nem a halgat?


AlmaKiss

Beírtam hogy: A gyerekek hallgatnak. Erre azt mondja kihagytál egy szót, és helyes megoldásként beteszi ugyanezt. O.O


sznoncsi2004

nem mert kettő megoldás is van


lazar320633

Azt is elfogadta:The cildren lissen


Harga

Mit jelent "lissen"? (Angol szó?)


bobe1961

Én azt hittem hogy csak a bárányok hallgatnak...


horvathgab13

A gyerek hallgat! És a hallgatból ,hogy lett figyel? Ráadásul mindez többes számban!!


JuditBauer

A gyerekek hallgatnak → írtam. Elfogadta azzal, hogy van egy másik helyes válasz is: A gyerekek figyelnek. Na, én ezt (sem) értem . Hogy valaki hallgat vagy figyel az ugyanaz?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.