1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Please take off your shoes."

"Please take off your shoes."

Překlad:Prosím, sundejte si své boty.

December 6, 2014

16 komentářů


Hostes

můžete mi někdo vysvětlit proč je špatně překlad: sundej si prosím tvoje boty


kacenka9

Protoze jste prvni, koho tato varianta napadla. Tato veta ma momentalne 93 moznych prekladu do cestiny. Az tam zapracujeme vas navrh, naskoci to cca o 20 dalsich moznosti. Takze dal, prosim, klikejte "muj preklad mel byt uznan'


Nemesis_NaR

A lépe česky je "svoje boty". "Tvoje" je sice uznáváno, ale není to úplně dobře. Jen tak pro pořádek.


shimmir

Myslel jsem, že take off znamená vzít pryč, a že se tedy po mně žádá, abych si ty své boty vzal (někam) pryč a nenechával je třeba přede dveřmi nebo prostě někde, kde překáží.


HynekVycho

Take off má strašnou spoustu významů. Namátkou i vzít si s sebou nebo vzlétnout. Jde o kontext.


LetitiateT

Tiež som to tak najprv preložila. Je to nesprávne, alebo je to jeden z možných prekladov?


kacenka9

Vzit pryc je TAKE AWAY


Rad_Se_Ucim

Nemá být OFF ba konci? Please take your shoes off?


ladavala

Jsou možné obě varianty. Má-li sloveso předmět, ten může stát před částicí nebo až za ní: "Please take off your shoes. Please take your shoes off." V opačném směru překladu do angličtiny je uznávaná i varianta "off" na konci věty,.

https://www.helpforenglish.cz/article/2009072402-frazova-slovesa


JiKnop

"Prosím, odložte si boty" by mohlo být?


jgstcd

To by bylo "Please put away your shoes".


DagmarDome

Proc neni správně ... vezmi si sboje boty.


ValaCZE

Protože tam není TAKE ale TAKE OFF.


Ali875996

Mohlo by být Prosím, zujte se ?


ladavala

Ano, je uznáváno i vyzujte, zuj, vyzuj.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.