"Abook"

Tłumaczenie:Książka

4 lata temu

22 komentarze


MarysiaWalasek

Szkoda ,ze zawsze początek zdania jest dużą literą i zawsze wiadomo co bedzie na początku .

2 lata temu

aleksuniaLOL

nie wiedziałam że razem z A

3 lata temu

aniaradz

Ej to po angielsku a

3 lata temu

LBP4

powinno być a book.

3 lata temu

Oliwcia_oli

No jest a book

3 lata temu

alapodgorn

No A book ma być :-)

2 lata temu

kontoUli

Po co to A?

2 lata temu

Nadia909491

To a (oczywiście nie będę sie chwalić) jest zawsze ustawiane przed spółgłoskami a an przed samogłoskami

1 rok temu

J.Stanaszek

Usłyszałem block

2 lata temu

Janek-bananek

Wydaje mi się, że w book nie ma wyraźnego akcentu, a w słowie block.. no jest :D

2 lata temu

Lenucha88898

Normalnie ta kobieta powiedziała 'a book', a w zwolnionym tempie 'Ej book'

1 rok temu

cola558066

Kto ma probremy z szybkim słuchaniem powinien Nacisnąć wolniejsze tempo .Polecam . Będzie łatwiej zrozumieć angielskie słowa.

2 lata temu

KGawron

Xd. To jest super. Nauka anglika na telefonie lub kompie czad XD

1 rok temu

JustynaKam14

A sie nie liczy

9 miesięcy temu

Alicja475747

A ja napisałam ,,KSIĄŻKA.XD" i mi nie uznało

8 miesięcy temu

SaraPruszyska

czemu nie może być książki!?

1 rok temu

Emwue
Emwue

Ponieważ liczba mnoga rzeczownika 'book' jest regularna i przyjmuje postać 'books'. A nawet gdyby nie była, przedimek nieokreślony 'a' jasno wskazuje, że mamy do czynienia z liczbą pojedynczą. ;)

1 rok temu

Monika333824
1 rok temu

MaksS15

Masz racje

11 miesięcy temu

Niakaka88

Ja słyszałam bluk

11 miesięcy temu

AnnaMadej6

Jgfjhdjryhvc x9hvvxnouffhfnjkoìojj.

8 miesięcy temu

Michal987549

Zooosszzss. ,L

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.