1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You speak like them."

"You speak like them."

Překlad:Mluvíš jako oni.

December 6, 2014

24 komentářů


Anna791091

Bylo by špatně místo "like" "as"?

April 19, 2016

Nemesis_NaR

Ano. "Like" se používá jako spojka u krátkých výrazů, zatímco "as" spojuje celé věty. A pokud něco, tak "like" v této funkci vytlačuje "as" spíš než naopak.

April 20, 2016

LetitiateT

Prosim vás , bolo by nespravne: "Rád k nim mluvíš"?

July 5, 2016

kacenka9

Uplne. Chvili mi trvalo, nez jsem vymyslela, jak jste na to prisla, uz chapu. Zde je "like" prirovnani, nikoliv sloveso. Ta vase veta by znela

You like to talk to them

July 5, 2016

beny4213

Proč je špatně "Mluvíte jako oni". Děkuji

April 11, 2017

Nemesis_NaR

Nemělo by to být špatně. Pokud, tak připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

June 21, 2017

novakovaiva71

to them je divný nemělo by tam být they

December 6, 2014

kacenka9

Kdepak. Nemelo. Kdybyste chtela pouzit THEY, tak by muselo nasledovat sloveso, co ze to oni delaji. Samo o sobe THEY stat nemuze. Ta veta by pak vypadala 'You speak like they do' To 'do' zde zastupuje dalsi 'speak', to by znelo trosku legracne, i kdyz by se taky dalo pouzit. Dokonce neni spravne ani rict samostane THEY treba na otazku 'kdo to udelal' - 'oni'. V anglictine musite rict "they did' (tedy, oni udelali).

December 6, 2014

Lola3430199

Neni "like" rádi, líbí se mi to?

December 27, 2016

kacenka9

Ano je. Pokud je to sloveso. Ale zde je to spojka "jako"

December 27, 2016

LudmilaHen

Ty mluvíš jako oni.

October 15, 2018

kacenka9

Takovy preklad je mezi prijimanymi

October 15, 2018

Jan810508

Bohužel není, bralo to jako chybu

November 26, 2018

fikuska

napsala jsem "mluvíš jak oni" a neuznalo mi to, protože jsem nenapsala "jako" nepříjde mi to jako chyba

October 14, 2015

hnupido

to je základní česká pravopisná chyba

December 19, 2015

bandw.mk

Nevzalo mi to správnou odpověď, kterou to samo napsalo

June 20, 2017

Nemesis_NaR

V aplikaci nebo v prohlížeči?

Rozepsané možné důvody takovéto chyby jsou tady: https://www.duolingo.com/comment/18932785

June 21, 2017

Tmavana

Nevěřila jsem že největší problém bude to tam napsat v angličtině a ne v češtině. :)

September 28, 2017

LeosParal

Napsal jsem mluvis jako oni a chyba

April 8, 2019

Radek338315

Nechápu proč ke špatně Ty mluvíš jako oni.

May 22, 2019

Hanca1234

like je mít rád

January 18, 2015

kacenka9

"to like", tedy sloveso je mit rad.

"like" je ale take spojka, ktera znamena 'jako'.

January 19, 2015

Nellyfirem

Like = jako??? My se ve škole učili mít rád

March 3, 2016

Nemesis_NaR

Ano, toto anglické slovo má oba významy:

"I like you = Mám tě rád"

"I look like you = Vypadám jako ty."

March 3, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.