"You speak like them."

Překlad:Mluvíš jako oni.

před 3 roky

17 komentářů


Anna791091

Bylo by špatně místo "like" "as"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ano. "Like" se používá jako spojka u krátkých výrazů, zatímco "as" spojuje celé věty. A pokud něco, tak "like" v této funkci vytlačuje "as" spíš než naopak.

před 2 roky

LetitiateT

Prosim vás , bolo by nespravne: "Rád k nim mluvíš"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Uplne. Chvili mi trvalo, nez jsem vymyslela, jak jste na to prisla, uz chapu. Zde je "like" prirovnani, nikoliv sloveso. Ta vase veta by znela

You like to talk to them

před 2 roky

novakovaiva71

to them je divný nemělo by tam být they

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Kdepak. Nemelo. Kdybyste chtela pouzit THEY, tak by muselo nasledovat sloveso, co ze to oni delaji. Samo o sobe THEY stat nemuze. Ta veta by pak vypadala 'You speak like they do' To 'do' zde zastupuje dalsi 'speak', to by znelo trosku legracne, i kdyz by se taky dalo pouzit. Dokonce neni spravne ani rict samostane THEY treba na otazku 'kdo to udelal' - 'oni'. V anglictine musite rict "they did' (tedy, oni udelali).

před 3 roky

Lola3430199

Neni "like" rádi, líbí se mi to?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano je. Pokud je to sloveso. Ale zde je to spojka "jako"

před 1 rokem

beny4213

Proč je špatně "Mluvíte jako oni". Děkuji

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Nemělo by to být špatně. Pokud, tak připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

fikuska

napsala jsem "mluvíš jak oni" a neuznalo mi to, protože jsem nenapsala "jako" nepříjde mi to jako chyba

před 3 roky

hnupido

to je základní česká pravopisná chyba

před 2 roky

bandw.mk

Nevzalo mi to správnou odpověď, kterou to samo napsalo

před 1 rokem

Nemesis_NaR

V aplikaci nebo v prohlížeči?

Rozepsané možné důvody takovéto chyby jsou tady: https://www.duolingo.com/comment/18932785

před 1 rokem

Tmavana
Tmavana

Nevěřila jsem že největší problém bude to tam napsat v angličtině a ne v češtině. :)

před 1 rokem

LudmilaHen

Ty mluvíš jako oni.

před 1 měsícem

kacenka9
kacenka9
Mod

Takovy preklad je mezi prijimanymi

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.