1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You speak like them."

"You speak like them."

Překlad:Mluvíš jako oni.

December 6, 2014

15 komentářů


Anna791091

Bylo by špatně místo "like" "as"?


Nemesis_NaR

Ano. "Like" se používá jako spojka u krátkých výrazů, zatímco "as" spojuje celé věty. A pokud něco, tak "like" v této funkci vytlačuje "as" spíš než naopak.


novakovaiva71

to them je divný nemělo by tam být they


kacenka9

Kdepak. Nemelo. Kdybyste chtela pouzit THEY, tak by muselo nasledovat sloveso, co ze to oni delaji. Samo o sobe THEY stat nemuze. Ta veta by pak vypadala 'You speak like they do' To 'do' zde zastupuje dalsi 'speak', to by znelo trosku legracne, i kdyz by se taky dalo pouzit. Dokonce neni spravne ani rict samostane THEY treba na otazku 'kdo to udelal' - 'oni'. V anglictine musite rict "they did' (tedy, oni udelali).


LetitiateT

Prosim vás , bolo by nespravne: "Rád k nim mluvíš"?


kacenka9

Uplne. Chvili mi trvalo, nez jsem vymyslela, jak jste na to prisla, uz chapu. Zde je "like" prirovnani, nikoliv sloveso. Ta vase veta by znela

You like to talk to them


beny4213

Proč je špatně "Mluvíte jako oni". Děkuji


Nemesis_NaR

Nemělo by to být špatně. Pokud, tak připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Lola3430199

Neni "like" rádi, líbí se mi to?


kacenka9

Ano je. Pokud je to sloveso. Ale zde je to spojka "jako"


LudmilaHen

Ty mluvíš jako oni.


kacenka9

Takovy preklad je mezi prijimanymi


Jan810508

Bohužel není, bralo to jako chybu


vclav492119

Mluvíš podobně jako oni


Mila603629

Napsala jsem oboji správně

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.