1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nemám čas se s vámi potkat."

"Nemám čas se s vámi potkat."

Překlad:I do not have time to meet you.

December 6, 2014

12 komentářů


Bithora

Je mozny i preklad: "I do not have time to meet with you." ?


kacenka9

Ano, je. Doplneno.


toborikovapetra

proč nemůže být: I have no time to meet you?


kacenka9

Mohlo. Jenom tam ta varianta neni jeste dodana. Pokud jste si jista, ci relativne jista, ze by vas preklad mel byt uznan, rychlejsi zpusob, jak navrhnout preklad je kliknout na 'ohlasit problem' a 'muj preklad mel byt uznan.


KarelTesa

Asi to jsou základy, ale proč mi to neuznalo: "I do not have a time to meet you" . Mám tam "a time" , to je špatně?


kacenka9

Cas jako takovy, je nepocitatelny. Mam ted na tebe cas. Nemam dva casy. Mam dve hodiny, dva dny casu, ale nemam tri casy. A nepocitatelna podstatna jmena nemohou mit pred sebou neurcity clen. Vynechavaji je.


Langy.

Proč nemůže být ´I have not time to meet you.´?


ValaCZE

Protože zápor se tvoří pomocí slovesa DO- I do not have.


KaVWqX

Výslovnost ,,time" je trošku nepovedená


PetrPilny

Já se omlouvám, ale výraz potkat v tomto typu vět mi vůbec nesedí, to už byste mohli psát: Bylo to krásné potkání.


DanielKoud3

I have no time meeting you?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.