Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nemám čas se s vámi potkat."

Překlad:I do not have time to meet you.

před 3 roky

9 komentářů


Bithora
Bithora

Je mozny i preklad: "I do not have time to meet with you." ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, je. Doplneno.

před 3 roky

Bithora
Bithora

Děkuji!

před 3 roky

toborikovapetra

proč nemůže být: I have no time to meet you?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Mohlo. Jenom tam ta varianta neni jeste dodana. Pokud jste si jista, ci relativne jista, ze by vas preklad mel byt uznan, rychlejsi zpusob, jak navrhnout preklad je kliknout na 'ohlasit problem' a 'muj preklad mel byt uznan.

před 3 roky

KarelTesa

Asi to jsou základy, ale proč mi to neuznalo: "I do not have a time to meet you" . Mám tam "a time" , to je špatně?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Cas jako takovy, je nepocitatelny. Mam ted na tebe cas. Nemam dva casy. Mam dve hodiny, dva dny casu, ale nemam tri casy. A nepocitatelna podstatna jmena nemohou mit pred sebou neurcity clen. Vynechavaji je.

před 2 roky

Langy.

Proč nemůže být ´I have not time to meet you.´?

před 10 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože zápor se tvoří pomocí slovesa DO- I do not have.

před 10 měsíci