1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You give too much importance…

"You give too much importance to what he says."

Μετάφραση:Εσύ δίνεις υπερβολική σημασία σε αυτά που λέει.

December 6, 2014

11 σχόλια


Triantafyl1

Η υπόδειξη "Δίνεις πολύ σημασία σε ότι λέει." είναι γραμματικά λάθος στα ελληνικά. Το σωστό είναι: α) πολλή σημασία (το πολλή ως επιθετικός στο σημασία και όχι ποσοτικό επίρρημα) και β) ο,τι αντί για ότι (δηλαδή οτιδήποτε - δεν είναι ο τελικος σύνδεσμος!)


kalelsa

Δίνεις παρα πολλή σημασία σε ο,τι λέει αυτός. Γιατί θεωρείται λανθασμένη απάντηση?


iraptis

Το σωστό μου φαίνεται ότι είναι το «πολλή σημασία» και όχι το «πολύ σημασία».


Eleftheria780787

Αν μου επιτρέπετε , έχω τη γνώμη ότι αν δεν βάλλουμε _ υπερβολική σημασία και πούμε μεγάλη σπουδαιότητα αντί του πολλή σπουδαιότητα, δεν αλλάζει το νόημα. ευχαριστώ


Eleftheria780787

Αν μου επιτρέπετε, δεν ξέρω τι να υποθέσω!!1 μέχρι τώρα στην παραπάνω φράση έδινα τη μετάφραση { ... σ' ό τι αυτός λέει } και το δίνατε σωστό, Σήμερα μου το δίνετε λάθος!! τί άλλαξε;


gmakcover

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ: "σε αυτά" και "σ'αυτά"


Y9xo5

Δίνεις υπερβολική σημασία σε αυτά που ΑΥΤΟΣλεει.Γιατι ειναι λάθος το αυτος ;αν ήταν she θα ήταν ΑΥΤΗ.Ειναι πλεονασμός;


Peiraikos

Δίνεις υπερβολική σημασία σε ότι αυτός λέει.. είναι λάθος και γιατί;


TnNw10

Ντρέπομαι πραγματικά και με πονάει αφάνταστα, όταν βιάζεται τόσο η γλώσσα μας και μάλιστα από πρόγραμμα εκμάθησης γλωσσών, όταν μου βγάζει λάθος την απάντησή μου "πολλή σπουδαιότητα" και με διορθώνει σε... "πολύ σπουδαιότητα"...!!! Στο θηλυκό, όταν ακολουθεί ουσιαστικό προηγείται αυτού το "πολλή" (πολλή σπουδαιότητα, ομορφιά, συγκίνηση...), ενώ όταν ακολουθεί επίθετο προηγείται αυτού το "πολύ" (πολύ σπουδαία, όμορφη, συγκινητική...). Καταλαβαίνω βέβαια και τον δικό σας αγώνα να υπάρχουν το δυνατόν λιγότερα λάθη στο πρόγραμμα, αλλά κάποια από αυτά δεν επιτρέπονται. Σέβομαι το έργο σας και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ από το μήνυμα που σας στέλνω, απλά αισθάνθηκα πολύ άσχημα και είχα την ανάγκη να το εκφράσω.


arhontissa

Παρακαλώ εξηγήστε μου γιατί είναι λάθος η μετάφραση '' σε ό,τι αυτός λέει"?


5eKh7

Είναι το ίδιο νομίζω

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.