1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is possibly him."

"It is possibly him."

Překlad:To je možná on.

December 6, 2014

17 komentářů


Haluz1

Nehodí se do téhle věty místo slova "possibly" spíše slovo "maybe"? Jelikož já považuji slovo possible/y jakože je něco možné( něčeho MOHU dosáhnout, jako ten film: Mission impossible.) Tedy když má Duolingo správný překlad: "To je možná on", tak to chápu jako věty ve smyslu ( možná si dám kávu, možná pujdu spát....), ale ne že je něco možné. Ikdyž je pravda že kdyby správný překlad byl: "Je možné, že to je on", tak bych ji přeložil s "possibly", jelikož by tu něco bylo možné. Tedy řeším tady strašný detail, když je neco možné = possibly, a když je něco možná = maybe. Jestli to tak chápu správně, Snad mě chápete. Mockrát dekuji za odpoved


Lymon65

Proč je špatně: To je možná jeho?


Voyta
Mod

To by bylo "It is possibly his."


vlcoo

proc neni spravne it is possibly he?


kacenka9

He, She, They a tak nemuze stat samo o sobe. A tak se, kdyz se octnou na koncich vet meni na neco, cemu bychom v cestine rikali pady, ale v anglictine nejsou.

I kdybyste treba mel otazku "Kdo je to" a v cestine odpovite "on", tak do anglictiny to musite prelozit jako "him". Pokud byste chtel rici "he", musi nasledovat sloveso "He is"


podvojin

Proc to neunava slovo ASI jako possibly?


TomMiketar

Pravděpodobně je to on? Stejný význam...


JanaJassmn

Taky jsem dala pravděpodobně!


Turmee

Proč je špatně "Nejspíš je to on."?


JohnzaProk

To je dost možná on? Je to zprávně


Voyta
Mod

"Dost možná" nám říká, že to je skoro určitě on. Zdejší anglická věta se ale vyjadřuje jen ve smyslu, že by to mohl být on.


nihau0

Spis to je mozna jemu , ne?


Nemesis_NaR

Kdybych vás neznal už z jiných diskuzí, tak tento dotaz rovnou mažu. Takže ještě jednou prosím a tak abychom pochopili, na co se ptáte? Protože "To je možná jemu" nevím jakým je jazykem, ale česká věta to není.


OndrejUK

Jaky je rozdil mezi mozna a asi, prosim? "Asi" mi to neuznalo. Golden rules? Ma asi jiny ekvivalent? Napr perhap?


Jenda-48

"Zdá se to být on." Je to nepřijatelný překlad?? A česky to určitě je.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.