"It is possibly him."

Překlad:To je možná on.

před 3 roky

17 komentářů


vlcoo

proc neni spravne it is possibly he?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

He, She, They a tak nemuze stat samo o sobe. A tak se, kdyz se octnou na koncich vet meni na neco, cemu bychom v cestine rikali pady, ale v anglictine nejsou.

I kdybyste treba mel otazku "Kdo je to" a v cestine odpovite "on", tak do anglictiny to musite prelozit jako "him". Pokud byste chtel rici "he", musi nasledovat sloveso "He is"

před 3 roky

vlcoo

Dekuji :-)

před 3 roky

Lymon65

Proč je špatně: To je možná jeho?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by bylo "It is possibly his."

před 2 roky

Haluz1

Nehodí se do téhle věty místo slova "possibly" spíše slovo "maybe"? Jelikož já považuji slovo possible/y jakože je něco možné( něčeho MOHU dosáhnout, jako ten film: Mission impossible.) Tedy když má Duolingo správný překlad: "To je možná on", tak to chápu jako věty ve smyslu ( možná si dám kávu, možná pujdu spát....), ale ne že je něco možné. Ikdyž je pravda že kdyby správný překlad byl: "Je možné, že to je on", tak bych ji přeložil s "possibly", jelikož by tu něco bylo možné. Tedy řeším tady strašný detail, když je neco možné = possibly, a když je něco možná = maybe. Jestli to tak chápu správně, Snad mě chápete. Mockrát dekuji za odpoved

před 2 roky

podvojin

Proc to neunava slovo ASI jako possibly?

před 4 měsíci

Turmee
Turmee

Proč je špatně "Nejspíš je to on."?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

uz neni

před 3 roky

JohnzaProk

To je dost možná on? Je to zprávně

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Dost možná" nám říká, že to je skoro určitě on. Zdejší anglická věta se ale vyjadřuje jen ve smyslu, že by to mohl být on.

před 2 roky

nihau0
nihau0

Spis to je mozna jemu , ne?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Kdybych vás neznal už z jiných diskuzí, tak tento dotaz rovnou mažu. Takže ještě jednou prosím a tak abychom pochopili, na co se ptáte? Protože "To je možná jemu" nevím jakým je jazykem, ale česká věta to není.

před 2 roky

Jerry677225

Proč je špatně: je to přibližně on. ?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

That is approximately him. Ale nevím ani v jednom jazyce, co se snažíte sdělit.

před 1 rokem

JanUnger1

To je pěkný nesmysl

před 1 rokem

TomMiketar

Pravděpodobně je to on? Stejný význam...

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.