A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our last dog was black."

Fordítás:Az utolsó kutyánk fekete volt.

3 éve

6 hozzászólás


GzaSzab

nem értem, hogy ha duolingo fordításában is a last szónak több jelentése is van, akkor MIÉRT CSAK AZ EGYIKET FOGADJA EL!

3 éve

mbg063

Az előző kutyánk fekete volt sincs messze a megoldástól szerintem...

3 éve

ApiLevi

szerintem is jó megoldás "az előző" (mert a mostani előttiről van szó)

3 éve

maricusi

Akkor az az utolsó előtti kutyátok volt :)

3 éve

gabszter

legutolsó?

3 éve

DjPannka

szerintem is

2 éve