"Ourlastdogwasblack."

Fordítás:Az utolsó kutyánk fekete volt.

4 éve

7 hozzászólás


GzaSzab
GzaSzab

nem értem, hogy ha duolingo fordításában is a last szónak több jelentése is van, akkor MIÉRT CSAK AZ EGYIKET FOGADJA EL!

3 éve

mbg063

Az előző kutyánk fekete volt sincs messze a megoldástól szerintem...

4 éve

ApiLevi

szerintem is jó megoldás "az előző" (mert a mostani előttiről van szó)

4 éve

maricusi

Akkor az az utolsó előtti kutyátok volt :)

4 éve

gabszter

legutolsó?

4 éve

DjPannka

szerintem is

3 éve

AnitaKovcs17477

A legutobbi kutyank fekete volt

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.