1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He turned to the right."

"He turned to the right."

Çeviri:O, sağa döndü.

December 7, 2014

13 Yorum


emret61

Sağ tarafa döndü cevabim kabul edilmedi.


Turker90

Yalnızca sağa demeniz yeterli.


fsselcukcan

"to" kelimenin başında olduğu zaman ne anlamlar geliyor biri açıklayabilir mi


buketsevcan

Eğer "to" isimden önce geliyorsa yönelme anlamı veriyor. Eğer bir fiilden önce geliyorsa fiili mastar hale getiriyor. Ör. I am going to school = Okula gidiyorum, I like to work=Çalışmayı seviyorum.


Gkhan20487

Açıklamanız için ben de teşekkür ediyorum. Böyle arkadaşların yardımcı olması çok katkı sağlıyor.


AliAgabey

O sag tarafa dondu niye yanlis


aslan.ilker

"He turned to the right side" olsaydi cevabiniz dogru olurdu


Bisnev99

Buradaki the yı anlamadım


VeyselCan318553

Sağ döndü yerine sağa döndü deriz ingilizcede de bu yönelmeleri the kullanarak yapariz


Melek438415

O sağdan döndü dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.