1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Does he have a dog?"

"Does he have a dog?"

Переклад:У нього є собака?

December 7, 2014

20 коментарів


LiliaBodna

Чому he have? В школі нас вчили, що he, she, it HAS....


Fb8U1

У школі, мабуть, вчили також, що у питальних і заперечних реченнях часів Present Simple і Past Simple вживається допоміжне дієслово Do. У Present Simple - do, does, у Past Simple - did. Воно бере на себе узгодження в часі і в особі (does - третя особа однини, теперішній час) і в реченні займає місце присудка. Основне дієслово (у нашому прикладі have) у таких реченнях завжди має форму інфінітива без То (як у словнику) і ставиться в реченні після підмета і присудка. У питальному реченні присудок (Do у відповідній формі) стоїть перед підметом.


anmorgul

синонім "пес"


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


vovakondrat77

ПРО СКАРГИ І ОБГОВОРЕННЯ. Тут має бути все просто. Кнопка скарг ("Повідомити про проблему") - на конкретне явище із запропонованим користувачем варіантом. Скарги ЛЕГШЕ відстежувати і виправляти. Кнопка обговорень – для отримання розгорнутого пояснення, дискусії чи щоб поділитись додатковою інформацією щодо певного явища. «А чому тут так, якщо треба ось так...», «У вас неправильно…», «Додайте ще…», «Якщо пишу … - видає помилку» - це НЕ обговорення.

comment/4913595


tarasig

Чому не може бути-"Чи має він пса"?!


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


Orkolviv

Цікаво чи буде правильно: Does he a dog have?


SkySpiritus

Ні, бо допоміжне слово має йти після підмета.

Щастя Вам :)


Fb8U1

Трохи не так. Порядок слів у англійському реченні: підмет, присудок, другорядні члени. У питальному - присудок стоїть перед підметом. Допоміжне дієслово does займає місце присудка, тому воно спереду. Основне дієслово have не варто ставити після другорядних членів речення (a dog).


oW6T4

Do he has a dog? Може бути правильно??


Fb8U1

Ні, так не можна. Ви правильно розставили слова у реченні, але не звернули увагу, що допоміжне дієслово переймає на себе час, особу і число (теперішній, 3 особа, однина - does), а основне дієслово має Завжди першу форму, як у словнику (have). Тобто, Does he have a dog?


Oksana553249

Коли вживається DOES / DO?


Fb8U1

Допоміжні дієслова do, does, did вживаються у питальних і заперечних реченнях часів Present Simple (do, does) і Past Simple (did). Детальніше у моїх коментарях вище у цьому обговоренні. Почитайте.


fightermk

"хіба в нього є собака?" підходить в якості перекладу?


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


fightermk

універсальна відповідь))) Просто хотілося пояснення, а раптом я хибно припускаю...)


Cjyz9

я не розумію чому переклад такий? і сайт якийсь неправильний


Jrni15

Я вірно написала але незарахували ,чому

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started