"I walk."

Překlad:Já chodím.

December 7, 2014

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


mini8585

Nemůže tu být procházím se?


kacenka9

Ano, mohlo by.


kukin847760

já jdu mně to vzalo


Maulofka

Když je I walk Já chodím . Šel by i překlad Já jdu?


kacenka9

No. sel a nesel. Tady je problem slovesnych vidu v cestine, ktere anglictina nema, ale zase to osetruje mnozstvim ruznych casu. V tomto pripade je i z ceskeho 'jdu' jasne, ze se tak prave deje ted. A na akce, ktere zrovna v tuto chvili probihaji ma anglictina cas prubehovy a rada a neustale jej pouziva. Takze 'jdu' by spravne bylo "i am walking'. Navic, coz ze slova 'chodim' neni uplne jasne, slovo 'walk' znamena chuzi pesky. Muze to tedy by i prelozeno jako kracim, prochazim se, atd.


[deaktivovaný uživatel]

    Já jdu je "I go'


Pavel_Va172

    I go mozna ale nemusí byt bepodminečně pešky po svych.


Daruio

    Tohle nemusí být úplně pravda, protože "I go" může být i "Já jedu".


BoivojTyls

    Proč "she walks" ale "i walk"?

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.