Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I walk."

Překlad:Já chodím.

před 3 roky

13 komentářů


mini8585

Nemůže tu být procházím se?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, mohlo by.

před 3 roky

Maulofka

Když je I walk Já chodím . Šel by i překlad Já jdu?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

No. sel a nesel. Tady je problem slovesnych vidu v cestine, ktere anglictina nema, ale zase to osetruje mnozstvim ruznych casu. V tomto pripade je i z ceskeho 'jdu' jasne, ze se tak prave deje ted. A na akce, ktere zrovna v tuto chvili probihaji ma anglictina cas prubehovy a rada a neustale jej pouziva. Takze 'jdu' by spravne bylo "i am walking'. Navic, coz ze slova 'chodim' neni uplne jasne, slovo 'walk' znamena chuzi pesky. Muze to tedy by i prelozeno jako kracim, prochazim se, atd.

před 1 rokem

Tatsumi294990

Já jdu je "I go"

před 10 měsíci

Tatsumi294990

Já jdu je "I go'

před 10 měsíci

V.V.5

Díky:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

před 7 měsíci

Pavel196762

I go mozna ale nemusí byt bepodminečně pešky po svych.

před 7 měsíci

Daruio

Tohle nemusí být úplně pravda, protože "I go" může být i "Já jedu".

před 5 měsíci

V.V.5

:-)

před 7 měsíci

petra.prostejov

Proč mi neuznalo chodím a trvá si to na já chodím?

před 3 týdny

AdamJary

Ale slo by u ja beham technicjy

před 1 rokem

suchyt

1.nauč se nejdřív čestinu 2. To by bylo"I'm running" 3.Takže by to bylo v čase průběhovým 9999999.NAUČ SE SAKRA NEJDŘÍV ČESKY!!!!!!

před 6 měsíci