"نحن أطفال."

الترجمة:We are children.

منذ 4 سنوات

18 تعليقًا


hudaabdullah

انا كتبت حرف a بعد we are ليش غلط ؟

منذ 4 سنوات

Noura_Alnabhan

an و a أدوات تنكير للاسم المفرد فقط و children اسم جمع

منذ 3 سنوات

S0r32

خطأ عليك a تستخدم للمفرد لكن هنا جمع we are children

منذ سنتين

iVCq4

متى اضيف are

منذ سنتين

asmamo3

لو سمحتم ليةare ولما اضافتها

منذ سنتين

mZU93

متى نضيف are

منذ 11 شهرًا

Ahmadsylla

We are children

منذ 3 سنوات

Arwaalsulim

عفواً متى اكتب are ?

منذ 3 سنوات

MohammedAl207276

We are chidren

منذ 3 سنوات

hebh0

اث

منذ 4 سنوات

hudaabdullah

وثاني شي ليش ماتكتب childrens لانهم اطفال بالجمع ؟؟

منذ 4 سنوات

7mw3bdo14

child معناها طفل
children معناها اطفال

منذ 3 سنوات

rashidoo

child تكون مفرد

منذ 3 سنوات

eslam73257

صح ولا ايه(We children كدا الجمله مش فيها اى غلط

منذ 3 سنوات

MohammedAl207276

Child and chidren

منذ 3 سنوات

wArN342580

ليه ما نحط sوهو جمع اطفال

منذ 10 أشهر

targalgesa1

We are children

منذ شهرين

salma975337

متى نضع are

منذ شهر واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.