1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Where are the damages?"

"Where are the damages?"

Vertaling:Waar zijn de beschadigingen?

December 7, 2014

14 opmerkingen


Corfucius

waar zitten de schades, zou ook goed moeten zijn, denk ik of zijn schades geen Nederlands?


Krypto1626

Het zou goedgekeurd moeten worden Klik op de raporteer knop en raporteer het Duolingo zal er wat aan doen


Elly374451

Ik heb het idee dat ik kan rapporteren waar en wanneer ik wil maar dat rapporteren niet vanzelfsprekend het resultaat gaat krijgen dat er ook iets aan gedaan gaat worden.


HenkSchuurmans

"waar zijn de schades" zou ook goed moeten zijn . Schades is ook meervoud volgen


Krypto1626

Het zou goedgekeurd moeten worden Klik op de raporteer knop en raporteer het Duolingo zal er wat aan doen


Gerard823844

Helemaal mee eens!


hendy3

damage is schade dan denk ik dat damages schades betekent maar blijkbaar als er een s achter staat blijft het schade?????


wverheij

"Waar zijn de beschadigingen" is kennelijk wel goed, terwijl "Waar zitten de schades" wordt afgekeurd. Het eerste klinkt mooier, maar het tweede is toch niet fout als mijn auto op meer plaatsen beschadigd is.


Jan286

Damages is toch meervoud?


Tempelaere3

er staat typ wat je hoort, maar ik hoor niets, gebeurd soms


TimDiggle

In het engels "damages" = schadevergoeding. BV "I want damages as compensation for the damage" = "Ik wil schadevergoeding als vergoeding voor de schade"


Adrian54879

Ik ben met je eens. "Where are the damages" doesn't sound natural.


Elly374451

waar zijn de schades. is wel degelijk nederlands, maar nog steeds niet goedgekeurd. oeps, wat zie ik nu is deze melding al VIER jaar geleden gedaan? en nog steeds wordt het fout gerekend? Kom op, dat kan toch niet?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.