Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El nu are peștii, deoarece ni i-a returnat."

Traducere:He does not have the fish because he returned them to us.

acum 3 ani

5 comentarii


pacurar-cosmin

"Fish" se scrie si pentru plural!

acum 3 ani

douapuncte

a returna=a da inapoi?

acum 3 ani

MariusVasi2

'the fish' este la singular sau la plural ?

acum 3 ani

lucicaandreea

Cand vorbim de peste ca si mancare este la singular ...it s uncountable. (nu se poate numara.)

acum 3 ani

IonelF

plural form for fish: fish, fishes

acum 1 an