1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My sister never drinks."

"My sister never drinks."

Fordítás:A húgom soha nem iszik.

December 7, 2014

8 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

fafeju

Ez nem semmi... azt irtam a forditasara, hogy a noverem soha sem iszik. NEM FOGADTA EL! Bekuldrem javitasra.. mast nem tehetek.

December 7, 2014

sandor.molnar

Sajnos vannak benne hibak. Nem keves...


MihalySzasz

Tobbszor megoldottam helyesen, van masik mondat?


Zsuzsi182464

Mára már elporladt :D Nem értem, miért ment át az "iszik" szó mindenhol az "alkoholizál" jelentésbe.


KissCsaba14

Sister = lánytestvér Older sister / big sister = nővér Younger sister / little sister = húg


villoplusi

A sister lánytestvért jelent. Viszont még a szótári tipp is a nővért hozza fel lehetséges válasznak, mégis a húg a helyes válasz?! Logic?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.