"My sister never drinks."

Fordítás:A nővérem soha nem iszik.

December 7, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


fafeju

Ez nem semmi... azt irtam a forditasara, hogy a noverem soha sem iszik. NEM FOGADTA EL! Bekuldrem javitasra.. mast nem tehetek.


muter45

Már elfogadta nekem


sandor.molnar

Sajnos vannak benne hibak. Nem keves...


MihalySzasz

Tobbszor megoldottam helyesen, van masik mondat?


Zsuzsi182464

Mára már elporladt :D Nem értem, miért ment át az "iszik" szó mindenhol az "alkoholizál" jelentésbe.


KissCsaba14

Sister = lánytestvér Older sister / big sister = nővér Younger sister / little sister = húg


villo27

A sister lánytestvért jelent. Viszont még a szótári tipp is a nővért hozza fel lehetséges válasznak, mégis a húg a helyes válasz?! Logic?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.