1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please change the subject."

"Please change the subject."

Çeviri:Lütfen konuyu değiştirin.

December 7, 2014

9 Yorum


bsbybp

lütfenin sonda ya da başta olması ne farkeder?


MuhammedAliKara

Fark etmez ama soruda please başta kullanılmış bizim de başta kullanmamız lazım


omeronuk

Bence düzeltebilir bu. Lütfen başta da olabilir sonda da


htckbralci

Subject? burda konu anlamında kullanılması mantıklı ama ilk aklıma geleni yazdım: Lütfen özneyi değiştir. Sizce bu da olmaz mı?


gokhan60

Ben de aynı hatayı yaptım.


MesutCaylak

"Konuyu lütfen değiştirin" cevabının da doğru kabul edilebileceğini düşünüyorum. Tersine çeviri yapmaya çalıştığımızda daha iyi anlaşılabilir.


akorhan

subject başlık olarak kullanılamaz mı ?


MeltemGund

lütfen konuyu değiş'' i kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.