Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij hadden het land geleid."

Vertaling:They had led the country.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


toosdj

Kan hier ook het werkwoord to manage worden gebruikt?

3 jaar gelden

Thirza408897

Ja, dat staat er ook als je op het woord klikt ;)

2 jaar gelden

oldtimer1945

they had managed ... wordt wel fout gerekend, waarom ?

1 jaar gelden

Thirza408897

Waarschijnlijk omdat het, als je het (letterlijk) vertaalt, een iets andere betekenis heeft dan led. Die hier niet helemaal bij de context past :)

1 jaar gelden