1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want to help me?"

"Do you want to help me?"

Çeviri:Bana yardım etmek ister misiniz?

December 7, 2014

10 Yorum


hackersafe

bana yardım eder misin niye yanlış ????


Beyburr

Çünkü orda want var ve istemek anlamını katıyor yani onu yazmak zorundayız


yyildirim02

Cunku fiil want . senin cumlen do you help me


MehmetAkif596305

to kullanımı neden ? to olmadan olmaz mı?


Dilara924399

İki tane fiilin yan yana kullanımında araya "to" girmeli.


MCosan

Bana yardım ETMEK İSTERMİSİN? İki fiil var.


MCosan

Bir fiili diğer fiile bağlarken kullanıyoruz.


hamit2003

^do^ yu ^cu^ gibi söyledi. normalmi


IKnowIAmAw

Yardim istermisiniz dedim kabul etmedi sacmalik.


iticiadam

To neden kullaniyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.